niedziela, 21 czerwca 2015

Otwieram nowy rozdział

Sama dobrze wiem, że nie pisałam na blogu już od ponad roku. Być może nie miałam pomysłu i czasu na to. W swoim życiu prywatnym też wiele się wydarzyło. Wracam z zielonej szkoły z myślą, że już będzie lepiej. Pogodziłam się z wieloma osobami. Zrobiłam to w pewnym sensie na ,,zakończenie". Kończę  6 klasę, kończę podstawówkę... Idę do nowej szkoły po nowe wyzwania. Ze starą mam tyle wspomnień, że będzie trudno mi ją zostawić... Nie da się tak po porostu powiedzieć ŻEGNAJ i DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO. W tej szkole nauczyłam się być samodzielna, niezależna i sprawiedliwa. Poznałam w niej swoje pierwsze przyjaźnie, które są dla mnie najważniejsze. Nigdy nie zapomnę osób które nauczyły mnie żyć. Kocham je i zawsze będę je kochała. Nie zapomnę  nich nawet na końcu świata. Może i poznam nowe osoby, nowych nauczycieli... Ale to zawsze ONI będą dla mnie przykładem prawdziwej miłości. Miłości bezwarunkowej. Miłości bez zawahań. Z jednej strony chce już zacząć nowy etap, a z drugiej nie potrafię zakończyć ostatniego. To tak strasznie trudne...Ale wiem jedno. Życie to ciągłe zmiany.I trzeba się do nich przyzwyczajać. Będę za nimi bardzo tęsknić, ale jeśli za chwilę zacznę nowy rozdział chciałabym również zmienić nazwę bloga. Z ,,FASCYNUJĄCY ŚWIAT DAXY" zmieniam na ,,ŻYCIE TO NIE BAJKA, TYLKO BRUTALNA WALKA". I to chyba na tyle.

DO ZOBACZENIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz